VÝCHODISKA VZDĚLÁVÁNÍ STUDUJÍCÍ POPULACE V OBLASTI BEZPEČNOSTI V ZEMÍCH SKUPINY VISEGRÁDSKÉ SPOLUPRÁCE
DOI:
https://doi.org/10.71934/Klíčová slova:
population protection, School education for disaster reduction, Visegrad groupAbstrakt
Příspěvek uvádí úvod do přístupů ke spolupráci každé země visegrádské skupině vyučovat téma bezpečnosti ve studentské populaci. Srovnává se
systémový základ, spíše než skutečné vzdělávací efekty dosažené cvičeným vyučováním. Bylo
sledovalo, jak je problematika upravena v obecně závazných právních předpisech a její začlenění do
osnovy.
Země se vyznačují pluralitou přístupů. Nicméně, některé
lze identifikovat společné rysy. Ve vztahu k právní úpravě problémů obecně závazné
předpisy se týkají především přístupu, když většina zemí alespoň částečně zmiňovala problematiku
vzdělání v oblasti bezpečnosti v těchto předpisech. V souvislosti se zařazením tématu
do kurikula je aplikován interdisciplinární přístup, jehož součástí je téma
několik vzdělávacích oblastí a je výuka v jednotlivých předmětech sjednocujícím prvkem.
Stažení
Publikováno
Číslo
Sekce
Licence
Copyright (c) 2025 The Science for Population Protection

Tato práce je licencována pod Mezinárodní licencí Creative Commons Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0.
Vydáváno pod licencí