VYUŽITÍ ROZŠÍŘENÉ REALITY PRO PŘÍPRAVU A VZDĚLÁVÁNÍ OBYVATELSTVA
DOI:
https://doi.org/10.71934/Klíčová slova:
Augmented reality, safety, education, extraordinary events, technologyAbstrakt
Současný technologický vývoj je oblastí s velkým rozvojovým potenciálem a je
je důležité tento vývoj sledovat. Výsledky a příležitosti v této oblasti mohou být pozitivní
používá se i v oblasti vzdělávání. Vzdělávání v oblasti bezpečnosti a ochrany
obyvatel je kladen důraz jak pro profesionální záchranáře, tak pro obyvatelstvo. The
možnosti nových technologií přinášejí možnost modelování a reprezentace
procesy, které by bylo prakticky nemožné experimentálně implementovat do procesu
školství. Spojením vzdělávání a inovativních technologií vznikl projekt, který se zabývá
s rozšířenou realitou a pomáhá vzdělávat a motivovat veřejnost v oblasti sebeochrany.
Článek si klade za cíl poukázat na inovativní prvky rozšířené reality pro vzdělávání
profesionální záchranáři, laická veřejnost nebo studenti zejména v oblasti bezpečnosti.
Metodologický přístup je převzat od obecných charakteristik až po použití konkrétních případových studií
vyhledávání, analýza a syntéza literatury.
Stažení
Publikováno
Číslo
Sekce
Licence
Copyright (c) 2025 The Science for Population Protection

Tato práce je licencována pod Mezinárodní licencí Creative Commons Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0.
Vydáváno pod licencí