VYUŽITÍ ROZŠÍŘENÉ REALITY PRO PŘÍPRAVU A VZDĚLÁVÁNÍ OBYVATELSTVA

Autoři

  • Kateřina TOMANOVÁ Autor
  • Marek SMETANA Autor
  • Štěpán KAVAN Autor
  • Zdeněk RATHAUSKÝ Autor
  • Soňa MUDROCHOVÁ Autor

DOI:

https://doi.org/10.71934/

Klíčová slova:

Augmented reality, safety, education, extraordinary events, technology

Abstrakt

Současný technologický vývoj je oblastí s velkým rozvojovým potenciálem a je
je důležité tento vývoj sledovat. Výsledky a příležitosti v této oblasti mohou být pozitivní
používá se i v oblasti vzdělávání. Vzdělávání v oblasti bezpečnosti a ochrany
obyvatel je kladen důraz jak pro profesionální záchranáře, tak pro obyvatelstvo. The
možnosti nových technologií přinášejí možnost modelování a reprezentace
procesy, které by bylo prakticky nemožné experimentálně implementovat do procesu
školství. Spojením vzdělávání a inovativních technologií vznikl projekt, který se zabývá
s rozšířenou realitou a pomáhá vzdělávat a motivovat veřejnost v oblasti sebeochrany.
Článek si klade za cíl poukázat na inovativní prvky rozšířené reality pro vzdělávání
profesionální záchranáři, laická veřejnost nebo studenti zejména v oblasti bezpečnosti.
Metodologický přístup je převzat od obecných charakteristik až po použití konkrétních případových studií
vyhledávání, analýza a syntéza literatury.

Stažení

Údaje o počtu stažení nejsou zatím k dispozici.

Publikováno

2025-04-09